情歌 (13)

2023/03/16閱讀時間約 4 分鐘
A Song For The Lovers / Richard Ashcroft
I spend the night, yeah, looking for my insides
In a hotel room waiting for you

我度過這個夜晚 是的 尋覓我的內心
在旅館的房間裡 等著妳

We're gonna make it tonight, yeah, something in the air
Tells me the time is right, so we better get on

今晚我們可以做到 是的 空氣中的某個東西
告訴我 現在是時候了 那麼我們就開始吧

DJ, play a song for the lovers
And tonight, alright
I said, please, play a song for my lover
Tonight, alright

DJ 放一首歌 給渴望愛的人
今晚 好的
我說 請放一首歌 給我所愛的人
今晚 好的

Don't wanna wait
Please, Lord, I've been waiting all my life
And I'm too late again, I know, but I was scared

不想等了
求祢 上帝 我的一生都在等待
而這次我又錯過了 我知道 但我害怕

And can't you see?
Oh, I'm moving like a train into some foreign land
I ain't got a ticket for this ride, but I will

你沒看見嗎?
哦 我像是一列 駛向異國他鄉的火車
卻沒有 這趟旅程的車票 但我將會

Move to the song for my lover
Tonight, alright
And, DJ, play a song for the lovers
Tonight, alright

駛向那首 給我所愛的人的歌
今晚 好的
DJ 放一首歌 給渴望愛的人
今晚 好的

Ah, DJ, play a song for the lovers
Tonight, alright
I said, please, play a song for my lovers
And tonight, alright
I can't stop looking back, oh, Lord
Tonight, alright
I can't stop looking back, oh, Lord
Tonight, alright

啊 DJ 放一首歌 給渴望愛的人
今晚 好的
我說 請放一首歌 給我所愛的人
今晚 好的
我無法停止回首過往 哦 上帝
今晚 好的
我無法停止回首過往 哦 上帝
今晚 好的

Oh, brother, won't you lend a hand?
I'm alone in a room and I'm waiting for love
I don't know when this dream's gonna stop
But I'm telling you, man, I don't wanna get out

Oh, brother, won't you lend a hand?
I'm alone in a room and I'm waiting for love
I don't know when this dream's gonna stop
But I'm telling you, man, I don't wanna get out

哦 兄弟 你不伸出援手嗎?
我一個人在房間裡 等著愛
我不知道 這個夢什麼時候會停下來
但我告訴你 老兄 我不想出去

哦 兄弟 你不伸出援手嗎?
我一個人在房間裡 等著愛
我不知道 這個夢什麼時候會停下來
但我告訴你 老兄 我不想出去

Oh no
Oh no
Oh no
For the lovers
For the lovers
For the lovers
To the lovers
To the lovers
I need you
I need you
I need you
I need you

哦 不
哦 不
哦 不
為了愛人
為了愛人
為了愛人
給愛人
給愛人
我需要妳
我需要妳
我需要妳
我需要妳
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!