情歌 (10)

2023/03/13閱讀時間約 1 分鐘
Creep / Prince
When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world

I wish I was special
You're so fuckin' special

還記得 曾經在這裡的妳
讓人無法直視 妳的眼睛
妳 就像是天使
光滑的皮膚 讓我哭泣
妳如羽毛般 飄浮
在一個美麗的世界裏

我願 我是特別的
妳真他媽的特別

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

但我 卻是一個蠕蟲
現實世界裏匍匐的怪胎
我到底在這裡幹什麼鬼?
我不屬於這裡 (這裡也不屬於我)

I don't care if it hurts
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around

我不在乎 是不是會痛
我要的是 能夠操控
我要的是 完美的身體
我要的是 完美的靈魂
我要的是 妳的關注
當我 已經不在這裡的時後
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!