情歌 (15)

2023/03/18閱讀時間約 4 分鐘
Trash / Suede
Oh maybe, maybe it's the clothes we wear
The tasteless bracelets and the dye in our hair
Maybe it's our kookiness

哦或許 或許是我們的穿著方式
無品味的手鐲 和頭髮上的染劑
或許 是我們的怪誕和不合時宜

Or maybe, maybe it's our nowhere towns
Our nothing places and our cellophane sounds
Maybe it's our looseness

又或許 或許是我們無處可去的城鎮
烏有之鄉 和玻璃紙片的聲響
或許 是我們的放縱與頹喪

But we're trash, you and me
We're the litter on the breeze
We're the lovers on the streets

但 我們是一無可取的廢物 妳和我
我們是隨風飄蕩的垃圾
我們是街頭的戀人

Just trash, me and you
It's in everything we do
It's in everything we do

不過是廢物 我和妳
在我們所做的一切裏
在我們所做的一切裏

Oh maybe, maybe it's the things we say
The words we've heard and the music we play
Maybe it's our cheapness

哦或許 或許是我們談論的事情
我們聽過的話 和我們放的音樂
或許 是我們的廉價和唾手可得

Or maybe, maybe it's the times we've had
The lazy days and the crazes and the fads
Maybe it's our sweetness

又或許 或許是我們曾經擁有的年華
懶散的日子 狂熱 和時尚
或許 是我們的耽美與甜蜜

But we're trash, you and me
We're the litter on the breeze
We're the lovers on the streets

但 我們是一無可取的廢物 妳和我
我們是隨風飄蕩的垃圾
我們是街頭的戀人

Just trash, me and you
It's in everything we do
It's in everything we do

不過是廢物 我和妳
在我們所做的一切裏
在我們所做的一切裏

We're trash, you and me
We're the lovers on the streets
We're the litter on the breeze

我們是一無可取的廢物 妳和我
我們是街頭的戀人
我們是隨風飄蕩的垃圾

Just trash, me and you
It's in everything we do
It's in everything we do

不過是廢物 我和妳
在我們所做的一切裏
在我們所做的一切裏

Oh, you and me, yeah
You and me
(We're the lovers on the streets
We're the litter on the breeze)

哦 妳和我 是的
妳和我
(我們是街頭的戀人
我們是隨風飄蕩的垃圾)

Oh, me and you, yeah
Me and you
(It's in everything we do
It's in everything we do)

哦 我和妳 是的
我和妳
(在我們所做的一切裏
在我們所做的一切裏)
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!