情歌 (14)

2023/03/17閱讀時間約 2 分鐘
Jealous Guy / John Lennon
I was dreamin' of the past
And my heart was beating fast
I began to lose control
I began to lose control

我一直 夢著過去
我的心跳 砰個不停
我開始失去控制
我開始失去控制

I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh no, I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy

我無意要傷害妳
對不起 我讓妳哭泣
哦不 我不願意傷害妳
我只是個嫉妒的男孩

I was feeling insecure
You might not love me anymore
I was shivering inside
I was shivering inside

我的不安感又來了
妳是不是不愛我了
我的心在發抖
我的心在發抖

Oh, I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh no, I didn't know to hurt you
I'm just a jealous guy

哦 我無意要傷害妳
對不起 我讓妳哭泣
哦不 我不知道傷害了妳
我只是個嫉妒的男孩

I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh no, I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy

我無意要傷害妳
對不起 我讓妳哭泣
哦不 我不願意傷害妳
我只是個嫉妒的男孩

I was trying to catch your eyes
Thought that you was trying to hide
I was swallowing my pain
I was swallowing my pain

我試著 抓住妳的眼睛
以為 妳有什麼想要逃避
我正吞下我的痛苦
我正吞下我的痛苦

I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh no, I didn't want to hurt you
I'm just a jealous guy, watch out
I'm just a jealous guy, look out, babe
I'm just a jealous guy

我無意要傷害妳
對不起 我讓妳哭泣
哦不 我不願意傷害妳
我只是個嫉妒的男孩 留神
我只是個嫉妒的男孩 看哪 寶貝
我只是個嫉妒的男孩
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!