摩雲臺.Busan@同海雲臺齊名嘅打風好去處

2023/08/15閱讀時間約 3 分鐘

廣東話旅遊資訊


raw-image


今日帶大家去一個打風好去處。


名稱:Dadaeppo Beach/摩雲臺/몰운대

地址:Busan, Saha-gu, Morundae 1-gil, 73


raw-image



摩雲臺

點解叫摩雲臺呢?

下回分解


我去摩雲臺正值強烈熱帶風暴卡努以時速約10公里,移向日本九州以西海域至朝鮮半島一帶,正正登陸韓國。我坐巴士到達嘅時候,估唔到有咁多人已經喺Dadaepo Beach隔離個「多大浦海岸公園」度散步。由於風暴嘅關係,入去摩雲臺嘅海邊步道都封咗。


raw-image


我越過欄杆行咗入去摩雲臺嘅海邊步道,一路沿著海岸線,行到去花孫臺。沿途都見到有零星嘅居民走左入嚟,有個街坊仲隻腳而行,果然厲害!


raw-image


係山上面噴面嘅時候,有部分市民都報以微笑,因為大家都知道我哋都係偷偷地走入嚟。


raw-image


後嚟回程嘅時候,我見有一男一女(我諗係文化事務處之類嘅職員)到處叫啲行山客,話因為打風,係時候要離開公園山頭啦!但係當我返到起點嘅時候,見到中門大開,歡迎市民入嚟咁嘅款。確實係難以理解!


raw-image


講開摩雲臺

介紹下佢嘅歷史


變遷


為咗保育位於蘭東江河口多大浦西南嘅海拔78米嘅摩雲臺一帶嘅自然景觀同俾市民提供休息場所,呢個地方喺1967年被確定同公布成遊樂園。而家係1972年被指定為釜山特別市嘅紀念物第27號,而家依然保留住呢個地位。


raw-image


結構

摩雲臺遊樂園嘅總面積係50萬6184平方米,遊樂園管理辦公室喺公園嘅中心。而家通稱為摩雲臺嘅地方,原本有一個以摩雲臺為名嘅地方,另外東邊會有以觀日落出名嘅花孫臺同一個觀景台。而管理辦公室南邊有多大鎮東軒(Daedaejin Dongheon)[釜山特別市文化遺產第3號],而外仲有紀念將軍鄭雲嘅鄭雲公純之碑[釜山特別市紀念物第20號]等遺跡。入面有步行徑,仲有休息場所,例如羽毛球場、長凳、戶外桌椅、涼亭、一個金屬樓梯、一個木橋等。而家仲有部分軍事設施,包括雷達基地、軍營同直升機場。


raw-image


現況

摩雲臺遊樂園喺韓國釜山市沙下區多大洞第144號。摩雲臺嗰個名係因為佢喺蘭東江河口,而有霧同雲嘅日子會被雲層遮蔽,睇唔到,所以有呢個名。好耐以前就以個靚景色出名,同埋同太宗臺同海雲臺一齊被稱為釜山嘅三大臺。依家部分地區仲係軍事保護區,所以公園只可以係早上9點至下午6點之間開放。周圍仲有摩雲臺睇日落嘅觀景台、多大浦海灘、岩南公園同斗島公園等。


raw-image


我再翻查資料,知道摩雲臺位於蘭東江河口最南邊,係同大海相連嘅地方。直至16世紀,呢個地方原本係個叫做摩雲臺嘅島,但之後蘭東江帶嚟嘅泥沙逐漸堆積,同多大浦連接起咗,變成陸地。上文提到,呢個地方地勢低,經常有霧同雲層,好多時會看唔清前方嘅景色,所以因為係霧同雲包圍之下,所有「摩雲臺」嘅名。多大浦同摩雲臺喺朝鮮時代係重要嘅軍事據點,1592年嘅壬辰倭亂時,呢度發生過激戰,而李舜臣就喺呢度領軍抵禦來襲嘅倭船,成就咗一幕歷史場景。


raw-image


我想特別一提嘅係,沿著海岸線行到花孫臺嗰個觀景台個位置係最靚。佢寫住係軍事基地,但仍然中門大開,喺燈塔位置望落去,蔚為奇觀。可以見到對面嘅Gyeongdo島同埋등대(light house) 몰운대。


Gyeongdo

Gyeongdo




등대(light house) 몰운대

등대(light house) 몰운대



另外,嚟開摩雲臺,當然建議你行一行多大浦海岸公園、

Dadaepo Beach同埋天鵝生態路。


raw-image


我相信晨曦、白晝同埋黃昏嘅時候,摩雲臺、多大浦海岸公園、

Dadaepo Beach同埋天鵝生態路嘅風景都有唔同嘅變幻同特色,不容錯過!


raw-image



請支持我:

買件T-shirt👉https://storeAN.redbubble.com

買杯咖啡👉https://ko-fi.com/lawan

睇個video👉https://www.youtube.com/channel/UCf3bmlDtj4yDQqFxzcOZVyw

3會員
79內容數
故仔嘅專題包括世界國地旅遊熱點同埋秘境,有小鎮同埋城市,重要係包括當中嘅小故事。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!