[中英歌詞] You and me-Blackpink Jennie

2023/10/08閱讀時間約 6 分鐘


You know I gotcha
Ain’t nobody got you like that 

Ain’t nobody gonna have your back like the way I do

你知道我懂你

不是任何一個人都能像我那樣懂你,也不是任何一個人都能像我這樣支持你


Love me, just say you do 

愛我!就說你會


You know you got me 
Everything I do, everything I did 

Everything I wished I was will make me feel alright 

你知道你已經擁有我

從過去到現在我所做的每一件事

都是希望能讓我感到好起來

I’m just saying, so 

I really like it 

Nothing in the world could make me feel

The way you do, the things you do

我只是說一下,所以我真的很喜歡
世界上沒有任何事情能讓我感受到
除了你所做的一切

I really like it

Nothing in the world could make me feel 

The way you do, the things you do 

我真的很喜歡
世界上沒有任何事情能讓我感受到
除了你所做的一切


I love you and me 

Dancing in the moonlight

我愛你和我在月光下跳舞

Nobody can see 

It’s just you and me tonight 

沒有人能看見,今晚就只有你和我

I love you and me
Dancing in the moonlight 

我愛你和我在月光下跳舞


Nobody can see
It’s just you and me tonight 

沒有人能看見,今晚就只有你和我


Look at you, now look at me 
How you еver, ever gonna find somеone like this? 

看看你,現在再看看我

你是否曾想尋找這樣的人呢?

Look at you, now look at me 
How you ever, ever gonna find someone like this? 

看看你,現在再看看我

你是否曾想尋找這樣的人呢?


Your love makes my heart skips struck 

Just a little touch, my world stops 

Finally, I know that you’re mine

你的愛讓我的心臟略過了鼓動

只是一個輕輕的觸碰就讓我的世界停止了
最後,我知道你是我的

I don’t wanna fall 
Don’t wanna play this game of love, oh-eh-oh 

There’s no way to hide

我不想墜入

也不想玩這場愛的遊戲

但沒有地方可以躲藏


I really like it 

Nothing in the world could make me feel

The way you do, the things you do

我真的很喜歡
世界上沒有任何事情能讓我感受到
除了你所做的一切


I really like it 

Nothing in the world could make me feel

The way you do, the things you do

我真的很喜歡
世界上沒有任何事情能讓我感受到
除了你所做的一切


I love you and me 
Dancing in the moonlight 

我愛你和我在月光下跳舞

Nobody can see 
It’s just you and me tonight 

沒有人能看見

今晚就只有你和我


I love you and me 
Dancing in the moonlight 

我愛你和我在月光下跳舞

Nobody can see 
It’s just you and me tonight 

沒有人能看見

今晚就只有你和我


Look at you, now look at me 
How you ever, ever gonna find someone like this? 

看看你,現在再看看我

你是否曾想尋找這樣的人呢?


Look at you, now look at me 
How you ever, ever gonna find someone like this? 

看看你,現在再看看我

你是否曾想尋找這樣的人呢?


(Ever, ever gonna find someone like this)

(是否曾想尋找這樣的人呢?)

(Someone like this)

(像這樣子的人)


I don't care 'bout your first love

This should be your last one

Nothin' like your last one

我不在乎你的初戀

因為這應該是你的最後一次戀愛

也絕不會像上一次那樣


You look better on me, that's fashion

Won't block your shots, lights, camera, action

你看起來比我還好看,這就是時尚

不用遮擋鏡頭、燈光、相機、和動作


Never been to love me or her, love me nothing

Every petal better tell him, better not change

從來沒有愛過我或她,一點也沒愛我

每片花瓣最好告訴他,千萬不要輕易改變心意


I love you, I love me a lot, wait

Which one I love better? Better off not saying

我愛你,我更愛我一些,等等

我更愛的是哪一個? 不說比較好


I love you and me

我愛你和我一起


桂
想知道哪些歌曲適合現在的你嗎?想從歌曲中學習到更多嗎?來這裡走走吧!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!