When You Believe Me

2024/01/26閱讀時間約 2 分鐘


When you believe me

Everything will be sublimated into a magic

There’s no panic in your wonderland

Getting lost in it is not a danger but a farmer


When you believe me

Every time will become a significant client

That’s not the end in your career

Serving as your own timer is a right answer


When you believe me

Everywhere will be hailed as a memorable gift

Lift me up and hold me down

You can play a brilliant sucker

Feeling excited about Easter Eggs could get framed and continued like Taylor


When you believe me

You complete yourself


「When You Believe Me, we will get the hope. 」這樣的信念,一直充斥著我們,得以讓我們繼續為自己的生命發光發熱,得以給別人滿滿的展望。希望讀到這篇的朋友,能夠有滿腔的活力去面對這個世界所持續的紛紛擾擾,一直保持著單純面貌。

這篇雖然不是我第一篇英文詩,也寫得不像泰勒絲洋洋灑灑千變萬化,可是起碼我對得起自己是有用心琢磨,甚至使用過去我從來不太會用到的敘述模式,技巧性地順利昇華我的內涵、加強質感。或許我們的人生就是這樣簡單,其實只要用心許多事情都可以有很美好的結尾,祝福各位能早日抵達到自己的盡頭。

15會員
64內容數
我的天地
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!