Sasha Alex Sloan - Kids 【英文歌曲翻譯】

閱讀時間約 0 分鐘

[Verse 1]

I remember when your dad got sick

我記得你爸爸生病時

Wasn't a mountain that you wouldn't move

你不遺餘力地照顧他

You gave everything you had to give

你付出了一切

'Cause you knew you had everything to lose

因為你知道你會失去一切


[Chorus]

One day I'll take care of you

有一天我會照顧你

Like you took care of him

就像你照顧他一樣

I'll drive you to the mall

我會開車帶你去商場

I'll stock your bar with gin

我會幫你買金酒

I'll love you through the lows

我會在你低谷的時候愛你

Just like you always did

就像你一直做的那樣

One day before we know it

有一天在我們意識到之前

Parents become the kids

父母會成為孩子


[Verse 2]

I remember when I couldn't sleep

我記得以前我睡不著時

You were always there by my side

你總是在我身邊

And if someonе ever broke my hеart

如果有人傷了我的心

You would dry all the tears that I cried

你會擦乾我流的每一滴眼淚


[Chorus]

And one day I'll take care of you

有一天我會照顧你

Like you took care of me

就像你照顧我一樣

I'll drive you to the mall

我會開車帶你去商場

I'll buy your groceries

我會給你買東西

I'll love you through the lows

我會在你低谷的時候愛你

Just like you always did

就像你一直做的那樣

One day before we know it

有一天在我們意識到之前

Parents become the kids

父母會成為孩子


[Bridge]

And it might never happen

也許這一天永遠不會到來

But if I ever have them

但如果有一天我有了他們

I hope that

我希望


[Chorus]

Someday they'll take care of me

有一天他們會照顧我

Like I'll take care of them

就像我會照顧他們一樣

They'll drive me to the mall

他們會開車帶我去商場

They'll be there in the end

他們會在最後陪伴我

They'll love me through the lows

他們會在低谷時候愛我

Just like you always did

就像你一直做的那樣


[Outro]

One day before we know it

有一天在我們意識到之前

There ain't much life to live

生活將不再那麼多姿多彩

One day before we know it

有一天在我們意識到之前

Parents become the kids

父母會成為孩子

(And one day I'll take care of you)

(有一天我會照顧你)

(Like you took care of me)

(就像你照顧我一樣)

9會員
139內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!