當首爾仍是叫漢城的那些年(拾)

2020/09/01閱讀時間約 4 分鐘
對於香港人嚟講,一個日本,一個韓國,去到一個點,個個都係旅遊專家,甚麼新村梨大盆唐(一山都有人當熱點先叫折墮),個個都有一兩個懶另類嘅旅遊點。再加上嗰鋪「你話 A 好,佢話 A out 咗喇,我去 B 仲正呀」嘅包拗頸性格,我實在冇必要喺度講甚麼韓國旅遊熱點打卡地圖之類嘅垃圾。
對於我自己,兩年幾三年嘅漢城生活,解決衣食問題嘅地方,一定係東大門。係呀,係咁行貨㗎!行街食飯打機扑嘢夠行貨咯,咪做吖笨!
去玩,你可以越 fancy 越多花臣越好,但係講到同生活相關,方便先係最大著眼點;兩門完全唔同嘅哲學。
我鍾意東大門嘅原因,係佢乜都有,你諗到以至諗唔到嘅佢都有。例如:二手市場、寵物市場(我知賣寵物唔人道,我講緊廿年前嘅事)、濕貨市場(新堂洞嗰邊何止濕貨,連狗肉市場都有)。喺 Doota(Doosan Tower)嘅地庫第一層,當年係一個好似百利/利時/金百利咁嘅地方,有好多年輕嘅時裝設計師,或者走水貨精品(水貨,唔係假貨)嘅年青人會喺嗰度開啲好有特色嘅 boutique 賣嘢,仲通常開到凌晨三四點。瞓唔著的話,東大門係個打發時間嘅好地方。
但係以上一切都唔係我當日喺東大門盪咗足足三粒鐘嘅原因。
我為咗希望撞返一個我只有一面之緣嘅女仔,我喺東大門戇鳩鳩咁盪咗三粒鐘。而我對呢個女仔,除咗外表同撞人好痛之外,其餘一無所知。但係我為咗佢,竟然喺度行來行去,希望有緣再見。
人都係犯賤嘅動物。
結果當然係撞唔到啦,真係咁多童話故事咩。漢城大大話話成千萬人口,咁撞法同買六合彩冇咩分別。
晚飯後,又係 ICQ 調情時間。我諗我真係幾冇心機吓,連隔住個 mon 嘅 Colette 都感覺得到。佢以為我係因為搞唔到簽證而唔開心,仲𠱁咗我一陣。鬼妹嚟講,佢算係好 sweet 嘅一個。
而我就一邊個心諗住第二個,一邊同個 past continuous tense 嘅女朋友喺 ICQ 打情罵俏;我咁樣算唔算一腳踏兩船?
如果唔算,點解我會有啲內疚嘅感覺?
如果算,我個問題係,上述兩個女人,一個儘管口是心非,但確實地、經常地提醒我「我哋已經分咗手」;另外一個我連佢叫乜名都未知。我呢啲最多算係水上飄,連船都冇隻又點一腳踏兩船呀?
呢個時候,我最希望嘅,就係 Colette 能夠喺我身邊,咁樣我嘅思緒唔會咁凌亂;應該係話,有佢喺度,我唔會有時間去亂諗嘢。講到尾,我哋 physically 分開都只不過係個零月,冇咗一個六年嘅生活 partner 喺身邊,我真係好唔慣。
嗰晚,我同 Colette 結果傾到凌晨三點,其間我一邊食杯麵佢一邊食 pizza,佢話都算係 date night。
星期六,約咗 Ricky 同 George 晨早打籃球。漢城夏天早上嘅氣溫升得好快,未夠九點我就已經感受到一股熾熱嘅氣息。唔夠瞓再加上熱,我根本完全不在狀態(賴得就賴啦你),打到十一點左右,我就已經又冇心機又冇氣,於是提早退場。
為咗填補冇 Colette 喺身邊嘅心靈空虛,我自己一個人走咗去 Pizza Hut 自隊咗個大嘅 Hawaiian 厚批。
飯後,飽到捧住個肚返咗學校,為下星期嘅堂備吓課。我唔係一個入到課室就可以自由發揮嘅教師,我一定要備課先唔會口窒窒。返到教員室,我見到我檯面有封信。
邊個會寄信俾我呢?
我一睇,回郵地址係馬利蘭州我自己屋企,封信係 Colette 個幾星期前寄俾我嘅。
我拆開嚟睇,係張有兩隻 Forever Friends 啤啤熊喺面嘅卡,卡裡面除咗上下款之外,佢就只寫咗一句:
Je t’aime!
下款係一個唇印同 initial。唔記得講,Mademoiselle Colette 係半個法國妹,法國出世,3 歲先移居美國。
無論我同 Colette 嘅關係,係情侶定朋友,有佢喺我身邊,除咗係緣份之外,仲係種福份。
可能是 沒痕跡的戀愛
眼前是 最著跡的關注
我們是 哪一種親愛也都可以
講我知 誰可以如此
感情是 每日堆積的愛
愛情是 最愉快甜蜜時
我們是 哪一種感覺也都可以
假如是 可願意
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!