Alexander Stewart - how dare you【英文歌曲翻譯】

閱讀時間約 0 分鐘

[Verse 1]

I know how to blame myself

我知道怎麼責怪自己

That part comes easy

這部分很容易

I've been putting me through Hell

我把自己逼到地獄

Wanting you to need me

希望你需要我


[Pre-Chorus]

I was digging my own grave

我在挖自己的墳墓

Only there to be replaced

只是被取代了

Swear to God my worst mistake

我發誓我的最大錯誤


[Chorus]

How dare you fuck up my life

你竟敢毀了我的生活

All of my nights, I was just fine

我所有的夜晚,我都過得很好

But that was before I met you

但那是在我遇到你之前

Leading me on wish I was wrong but it's alright

你一直引導我,我希望我錯了,但沒關係

It's not like I cared about you

我不在乎你

Wish I could wish you the worst if I had the words

希望我能祝你最壞的,如果我有話說

I'd tell you how bad this hurts

我會告訴你這有多痛苦

I lost my mind wasting my time

我失去了理智,浪費了時間

Watching you fuck up my life

看著你毀了我的生活

How dare you

你竟敢


[Verse 2]

Twenty-four months down the line

二十四個月過去了

And I still can't shake you

我仍然無法擺脫你

You could ghost and cheat and lie

你可以消失、欺騙和說謊

But I still can't hate you

但我仍然無法恨你


[Pre-Chorus]

I was digging my own grave

我在挖自己的墳墓

Only there to be replaced

只是被取代了

Swear to God my worst mistake

我發誓我的最大錯誤


[Chorus]

How dare you fuck up my life

你竟敢毀了我的生活

All of my nights, I was just fine

我所有的夜晚,我都過得很好

But that was before I met you

但那是在我遇到你之前

Leading me on wish I was wrong but it's alright

你一直引導我,我希望我錯了,但沒關係

It's not like I cared about you

我不在乎你

Wish I could wish you the worst if I had the words

希望我能祝你最壞的,如果我有話說

I'd tell you how bad this hurts

我會告訴你這有多痛苦

I lost my mind wasting my time

我失去了理智,浪費了時間

Watching you fuck up my life

看著你毀了我的生活

How dare you, ooh

你竟敢


[Bridge]

Ooh

Woah-oh



[Chorus]

How dare you fuck up my life

你竟敢毀了我的生活

All of my nights, I was just fine

我所有的夜晚,都過得很好

But that was before I met you

但那是在我遇到你之前

Leading me on wish I was wrong but it's alright

你一直引導我,我希望我錯了,但沒關係

It's not like I cared about you

我不在乎你

Wish I could wish you the worst if I had the words

希望我能祝你最壞的,如果我有話說

I'd tell you how bad this hurts

我會告訴你這有多痛苦

I lost my mind wasting my time

我失去了理智,浪費了時間

Watching you fuck up my life

看著你毀了我的生活

How dare you

你竟敢

9會員
139內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!