編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾叄)

2020/12/25閱讀時間約 8 分鐘
十二月三十日,繼續摺埋喺宿舍。
喺呢個聖誕新年學校假期內,我哋同外界嘅接觸,可謂少之又少。除咗必要嘅事情,例如買餸買嘢食之外,我同 Chloe 都盡量避免外出。
一段戀情,最甜密嘅時間,永遠都係雙方對對方有意、但仍然未表白嘅曖昧時間。而一段戀情,最親密嘅時間,就係當兩個人已經有咗肉體關係,但仍然未習以為常嘅嗰段時間。
當一對戀人經已衝破咗最後嘅防線,身體已經唔再係一個禁區,兩個人之間,就會有一種 intimacy、一種難以形容嘅親密感覺,一種好似將對方當成自己身體一部份嘅感覺。喺呢個時候嘅戀人關係,性係一道橋樑、一種親蜜交流嘅方式,而唔係一個目的。
外界嘅任何嘢,對我哋嚟講,都係不必要嘅。只要一個與世隔絕嘅小空間,有足夠為生嘅必需品就已經足夠。
何況,我哋仲有大量《大時代》未煲晒。(即係話,我哋唔係淨係喱埋搞嘢)

其實劇都煲咗大半,仲有十集八集未睇。Chloe 對《大時代》嘅評價,最主要係覺得個監製(即係韋家輝)好適合喺韓國發展,因為「佢仲冷血過啲韓國導演」。至於主角們,Chloe 最鍾意嘅係周慧敏,因為佢覺得「慳妹」好得意,同埋不可思義。
「蠢蛋呀,」佢指住個電視。「我想講咗好耐:你覺唔覺得,你同丁孝蟹好似樣呀?」佢講緊嘅係邵仲衡。
「吓?係咩?」心嗰句係:你唔係第一個咁講。自從呢套嘢之後,唔止一次有人話我似佢,尤其係我未留長頭髮之前,仲同佢撞髮型;不過 Chloe 應該係最後一個。佢之後,都冇乜人再咁講。
我自己呢?除咗大家都有眼耳口鼻之外,我就唔覺得似。
「係呀,真係似!係咪你嚟㗎?」佢好細心望住我。
「係我嚟㗎,我最鍾意掟女朋友落街,想唔想試吓?」我作勢抱起佢。
「你捨得咪掟囉……」又嚟嘟嘴加星星眼。
「金銀美,」我轉話題。「有冇人話過你似金喜善㗎?」
「有,不過我唔係好鍾意人哋咁講。」佢嘟一嘟嘴。
「點解呀?似明星唔好咩?你唔鍾意金喜善?」我明知故問。三個多月嘅相處,佢鍾意乜唔鍾意乜,其實我都有個底。
「唔係,我對佢冇乜特別感覺。但係佢還佢、我還我;我覺得自己靚過佢,佢都會覺得佢自己靚過我;金銀美永遠都唔會係金喜善。」佢講完伸一伸脷。又啱喎,金喜善一定冇 Chloe 咁白淨同咁長腿(1997 年,啱啱 20 歲嘅金喜善,其實係擁有一身健康膚色、有少少 baby fat 嘅黑妹嚟)。
喺我哋卿卿我我傾緊偈嘅時候,門鎖聲響起,有人返嚟喇。由於我哋預咗會有人返,亦都知道唔係 Ricky 就係 George,所以冇乜反應,繼續咗喺梳化睇電視。Chloe 對腳繼續晾喺我大脾上面,我隻手繼續喺佢大脾上面。
「姐姐,Ricky 哥哥!」Chloe 好懶咁攤喺梳化打招呼。
返嚟嘅係 Ricky 同美恩,佢哋見到我哋,打咗個招呼,但係面面相覷、呆立當場,好似唔好意思行埋嚟咁。
咩事先?你兩個早知我哋啲嘢㗎啦,有乜咁出奇喎。但係佢哋又真係唔敢行埋嚟喎……
呢個時候,Chloe 突然一聲慘叫,彈咗起身,九秒九衝咗入房。
原來我哋兩個自在咗咁多日,佢咁多日都淨係著住我件恤衫周屋走,完全唔為意,原來自己冇著褲(有底褲)。
喺 Chloe 飛撲入房之後,美恩同 Ricky 大笑。
「唔,我早兩日仲擔心,唔知你哋兩個搞成點,睇嚟我嘅擔心都係多餘啦!弟弟好快手呢!咁快就兩個咁親密!幾時開始㗎?」
「平安夜嗰晚囉……」俾佢咁問,我都有少少怕醜。
「弟弟果然聽話!哈!我呢個口是心非嘅妹妹真係好易𠱁。咁咪好囉,開開心心過聖誕,唔使我呢個姐姐做磨心。」
我哋傾咗一陣,Chloe 終於著返整齊嘅衫褲,面紅紅咁出返嚟。
「妹妹,天氣凍呀,咁多日唔著衫,好易冷親㗎!哈哈!」美恩仲未玩夠。
「姐姐你又笑人……我邊係唔著衫喎……」Chloe 企圖塞個頭去我背脊。
「Ricky 呀,」美恩向住 Ricky 講。「睇嚟我哋都係時候儲定錢買禮物,分分鐘我可能好快做姑姑喇!」佢兩個一齊大笑。
「哥哥!姐姐蝦我呀!」Chloe 成個細路女咁向我求救;我好似從來未見過佢咁嗲。
「過嚟抱抱啦!」我知道要收拾呢個局面,最快嘅方法係做晒佢哋想睇嘅嘢;Chloe 如言,坐過嚟攬住我。
「夠喇你哋兩個!」美恩終於頂唔順,我嗰招有效。「使唔使咁旁若無人甜蜜成咁呀?我投降,去整嘢食;你哋有冇人要?」
「我又去整!」Chloe 繑住姐姐入咗廚房。
「你覺唔覺,高妹同你拍拖之後,成個唔同晒?」佢兩個入咗廚房後,Ricky 問我。
「點唔同?」我反問。
「唔……」Ricky 諗咗一諗。「女人咗囉,成個嗲晒咁囉。」
咁又係,Ricky 眼中嘅 Chloe,係喺球場上挑機打波、輸咗又唔認數嘅百厭妹;Chloe「姣滕滕」黐住條仔個樣佢都未見過。
「女人拍拖係咁啩?美恩嗰陣係咪咁?」我 picture 唔到美恩「姣滕滕」個樣囉講真。
「佢呀?好似拍拖後惡咗……」Ricky 答。唔奇吖,Colette 都係咁;唔可以話係惡,變咗管家婆咁囉。
「都係為你好啫。」我都唔知我係安慰佢定點;佢點頭。
其實我明白 Ricky 諗緊乜嘅。最近佢同美恩儲緊錢買樓,連平日落堂同我去士多食碗魚蛋湯(오뎅탕 / Odeng Tang;同香港篤魚蛋差唔多,但有啖清湯飲)都唔敢,煙都食少咗。作為朋友,我除咗「借啲倚」拉佢去煲煙、俾佢黐吓煙之外,都冇乜可以幫到佢。
飯後,洗碗嘅時候,美恩入咗嚟廚房,同我講:「弟弟,你放完假出開嚟漢城的話,嚟我醫院搵一搵我吖!」
「去醫院搵你做咩?」我唔使身體檢查喎。
「我攞定啲 condom 俾你呀!」美恩皺晒眉頭,但壓低聲線。「你紀錄唔好,我廢事你真係搞大咗 Chloe 個肚,到時唔知點收科!」
「我有買㗎!」我抗辯。「一次唔小心啫,邊係紀錄唔好喎,我好乖㗎姐姐……」
「咁都係啫,」佢堅持。「醫院有,點解要嘥錢買唧!慳返啲錢儲起佢,第時結婚買樓好過啦!」
呢一刻,我唔只明白 Ricky,仲開始同情佢。好彩佢女人係護士,有免費袋;否則連愛都冇得佢造呀!要「儲錢買樓」呀!

洗完碗,兩個女人去煲《大時代》,我同 Ricky 喺客廳嘅另一邊捉棋。
大約半個鐘後,我聽到一把熟悉嘅喊聲,當然係 Chloe 啦;但過咗冇耐,我聽到一把聽過但唔熟嘅喊聲;我望過去,連美恩都開始喊緊。
「Alan 呀,」Ricky 壓低聲線問我。「你俾咗啲乜嘢兩個女人睇呀?」
「港劇囉,」我有少少唔好意思,搞喊我個姐姐唔係我嘅本意。「我都唔知佢哋反應咁大㗎……」
「冇嘢喎,」Ricky 笑一笑。「喊吓仲好啦,女人啲呀……」
呢個時候,我個姐姐擰咗過嚟,兩行眼淚一行鼻涕咁同我講:「弟弟呀,乜原來香港都興呢啲咁慘嘅劇㗎?Ricky 我哋遲啲都租嚟睇咯。」
我望住 Ricky,心嗰句係:唔好意思喇,兄弟,有排你睇呀!

睡前,pillow talk 時間。
「蠢蛋哥哥……」Chloe 攬住我,將個面質落我心口,好似啲貓仔咁。之前完全估唔到,呢個女仔可以嗲成咁。
「咁究竟係蠢蛋,定係哥哥?」我啲花名開始多到我唔記得。
「你係蠢蛋,又係哥哥,又係蠢蛋哥哥,視乎我心情而定;嘻嘻!」Chloe 好滿意咁講。「假期就完喇,之後我哋就唔可以好似呢幾日咁,日日見面抱抱喇……」佢講完嗰陣,個樣有一絲失落。
「我哋都仲有兩日假未過,唔使咁快倒數住啦。你星期五使唔使返工?」我嘗試安慰佢。
「唔使。」佢答我。我當時唔知,其實 Chloe 為咗可以多啲時間同我一齊,有時佢會推 job,或者改時間上堂。
「咁你星期五留喺度,我哋咪可以一齊過埋個週末囉!」由平安夜起計,到一月四日,Chloe 足足十一日冇返屋企!生女啦生女啦……真係蝕到穿底。
「好嘢!我要黐實男朋友!」Chloe 好開心。「哥哥呀,我以後可唔可以每個週末都喺度過夜陪住你呀?」
「可以,梗係可以;」我答佢。「除咗喺呢度過夜,其實我哋都可以趁週末,去吓其他地方玩;韓國有好多地方,我都未去過。」
「好呀!」Chloe 表現得好興奮。「我帶你去我家鄉公州玩吖!」
「公州?百濟古都公州?」我問佢;朝鮮嘅「三國」歷史,其實都好有趣。
「係呀!你都識呀?」佢講得好興奮。「我係公州公主嚟㗎!」韓文「公州」同「公主」同字同音都係「공주 / Gongju」。呢段 pillow talk 亦都開始咗個傻妹日後漫長嘅「 공주공주 」、「我係公主」之路。(佢係貪玩啫,佢冇公主病。)
我個「漢城妹」,實情係「公州妹」。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!