#半度電影空間:《玩轉腦朋友 Inside Out》

2021/05/17閱讀時間約 3 分鐘
突然發現三年前寫下的一篇文字,我想應該要把它搬來這裡。電影後感也好,文字記錄也好。用的是廣東話文字,字裡行間透出一點點稚氣,但,我喜歡。請細看。

(我真係好鍾意套戲,鍾意到好想為佢打d字)
《腦朋友》,一套我半年前睇到trailer已經好想睇既卡通片。
其實開頭只係純粹覺得好得意,點解可以用擬人法用得咁出色?我唔係鍾意靚靚仔仔既公仔,不過對於有symbolic meaning又樣樣衰既野特別無法抗拒。因為我認為人面對既真實的確唔係完美,而當中更夾雜唔係每個外人都可以明白,又或者唔係對每人都一樣既意義。
上畫後既幾個星期,直到琴日終於得閒少少去睇。原本已經聽到好多人一路睇一路喊,而我都心知不妙。一開場已經被叫拎定紙巾,嗯,i'm ready。
其實我已經唔太記得我第一個淚點係邊。第二個應該係乒乓為阿樂犧牲個一幕,時間好短,卻刻骨銘心。而家諗返點解會喊原來都幾複雜。
我唔喜歡鍾意分離。我唔值得別人為我擺上生命既犧牲。我唔喜歡被撇下。我無辦法自己一個無方向地走落去。
縱然係認識一陣子既人,都一樣係親愛的我多麼幸運人海中能夠遇見你。面對生命人既過客,我會選擇盡我能力捉緊佢。又或者咁講,大前提我要喜歡你。我知道無人能夠陪伴我地一輩子,但若果可以,我都想陪你走到最後。
每人都有自己concern既點。受太大的禮會內疚卻也無力歸還 ─ 就係我好concern既一件事。我何德何能要人為我擺上,甚至係生命呢?愛可以愛到盡,不過前提係要愛。
被撇下既感覺確實唔好受。
在我角度,乒乓係阿樂返總部既希望。如果我係阿樂,得返我一個真心走唔到落去。連左右都唔識分既我,應該會同阿愁一樣,攤係地下等人拖行。我其實應該是需要小伙伴的。
依我估計,係我大腦入面建立既小島應該有好多好多個(哈哈,啫係倒塌極都仲有路返總部) 。至於係咩島,確實唔能夠一一數算。應該有友誼島同音樂島,啊仲有電腦島同毒島。
建立小島唔單單只係從小孩子時會做,而係一路長大會一路建立新既島。個人覺得經得起倒塌再重建既小島係最珍貴。不過,大前提係你要有經得起倒塌既不捨同重新黎過既勇氣。
支撐起小島們既核心記憶球,係我睇套戲一直都牽掛住既事。嗯,可能一直撐住我d島既唔係核心記憶球,而係核心記憶人。諗返起好多細個/過去既事,好似每一件重要既事都會有一個代表人物。不論係陪伴我走,抑或係主導我走都好,貌似總係人先會掀動我既情緒同記憶。如果可以真係可以replay,我都想一一重來一次,我的核心記憶。
睇完套戲,我即刻問:你覺得我係咩主導我個大腦?得到既回應係:應該係阿驚。我估應該都係,除非唔係。一再三思而後行,諗過好多後果導致想得太多。我既災難清單應該會有十本聖經咁厚。不過當要做野既時候阿憎會決斷走出黎,快快趣搞掂佢。
個人最喜歡都真係阿愁。除左而家我個頭同眼鏡同佢好似之外,真心覺得佢 好 得 意!原本我都係落入導演既圈套,唔係幾鍾意佢。太麻煩、太蠢、成日搞到d事亂哂、講完又唔記得...到佢使出佢既真功夫既時候,sorry,我已經深深愛上佢。
每人心裡都需要一個阿愁,從而令快樂更有價值,相輔相乘。
成套戲真係好深奧,亦都唔單止講咁少野。我知道、我明白。不過個人比較膚淺、流於表面,個肚又無乜墨水。
(打到咁多已經覺得自己好叻,比掌聲)
有好多野我都好想講,不過算啦,已經打左兩日啦。
2015.8.5
《玩轉腦朋友 Inside Out》
導演:Pete Docter
年份:2015
產地:United States
(原文寫於2015年8月5日,於2018年9月7日 半度空間Semitonehk Facebook專頁發佈。)
半度空間 Semitonehk
半度空間 Semitonehk
香港人,喜歡二次創作原創作者的意念。對生活充滿迷惘,嘗試以文字找出口。 (慢慢在facebook搬家中...)
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!