I can't live without you沒有你我活不下去

閱讀時間約 2 分鐘
I need you to wake me up. 我需要你叫我起床
I need you to choose breakfast for me. 我需要你幫我選早餐
Bread or sandwich? Coffee or tea? Sugar or sugar-free? 麵包或三明治?咖啡或茶?加糖?還是不加糖?
I need you to push me on time. 我需要你督促我準時
I need you to order my lunch. 我需要你幫我訂午餐
I need you to remind my schedule. 我需要你提醒我的行程
I need you to order my dinner. 我需要你幫我訂晚餐
I need you to tell my sweetheart that I love him. 我需要你告訴我的甜我愛他
I need you to find the answer to the question. 我需要你幫忙找問題的答案
I need you to find the solution to the problem. 我需要你幫忙找困擾的解決方案
When I get lost, I need you. 當我迷路時,我需要你
When I feel hungry, I need you. 當我覺得飢餓時,我需要你
When I feel lonely, I need you. 當我覺得寂寞時,我需要你
When I feel happy, I need you. 當我覺得快樂時,我需要你
If people don’t know me, you are my representative. 當人們不認識我,你就是我的代理人
If people don’t accept me, you will speak up for me. 當人們不接納我,你就替我說話
You are my everything. 你是我的一切
You are so important. 你是如此重要
I can’t live without you. 我沒有你活不下去
You are my smartphone. 你是我的智慧型手機
為什麼會看到廣告
這是我為接下來的連載小說計劃所新創的專題,小手上路,不熟練之處請多包涵,題材均來自周遭人事物,再加上想像與自由發揮而成,寫作的時候我是作者,完成之後,讀者才是作者,可以邊看邊恣意想像,化文字為想像畫面,讓人物靈動有生命,讓我們共同完成這部作品。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!