Busy life 忙碌的生活

閱讀時間約 1 分鐘
I am busy.
我很忙。
I am waiting for butterflies and bees to visit my garden.
我在等待蝴蝶和蜜蜂造訪我的花園。
My plants need their help.
我的植物需要協助。
I look forward to a beautiful garden.
我期待一個美麗的花園。
That would be fancy.
那將會很美好。
I am busy.
我很忙。
I am considering buying a armchair.
我在想買一張主人椅沙發。
I need a place to read in my living room.
我的客廳需要一個可以閱讀的地方。
A friend of mine strongly recommends that I buy one.
我的一個朋友強烈建議我這麼做。
That would be cozy.
那將會很舒適。
I am busy.
我很忙。
I am persuading myself to walk out of my bedroom.
我忙著說服自己走出臥室。
I think that would be easy.
我覺得這應該很簡單。
But I feel tired, weak, and a little bit dizzy.
但我覺得疲倦、虛弱和有一點頭暈。
I am busy thinking instead of doing something.
我忙著空想而不是做些什麼事。
What’s wrong with me?
我哪裡做錯了?
What’s right with me?
我哪裡做對了?
I am busy thinking about these questions.
我忙著思考這些問題。
為什麼會看到廣告
這是我為接下來的連載小說計劃所新創的專題,小手上路,不熟練之處請多包涵,題材均來自周遭人事物,再加上想像與自由發揮而成,寫作的時候我是作者,完成之後,讀者才是作者,可以邊看邊恣意想像,化文字為想像畫面,讓人物靈動有生命,讓我們共同完成這部作品。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!