機會係比冇準備嘅人?

2022/01/31閱讀時間約 1 分鐘
近排追緊Viu TV新劇《IT狗》,故事以香港IT初創界做背景,講述主角點樣由被炒魷嘅銀行職員,憑藉信念奮鬥成為初創老闆。劇情同人物設定上雖然有啲誇張,但因為都參考咗唔少香港以至海外嘅名人奇事,盞鬼得嚟又貼地。
而我最關注嘅角色,就係珈其扮演嘅吹水佬Kenneth,明明毫無實力同技術,靠亂噏當秘笈都可以做到大學講師。佢係劇入面不乏金句,其中一句就係:「機會係比冇準備嘅人。」乍聽之下,不外乎又係一句亂講、冇內涵嘅說話。平時大家都係講「機會係比有準備嘅人」,意思係平日就要養精蓄銳、準備好自己,先可以把握機會。當冇準備嘅時候,就算機會跌落嚟,都只可以同佢擦身而過、後悔莫及。
但係呢句咁違反常理嘅說話,反而令我印象深刻,更加諗起唔少冇準備但又有機會,同埋有準備卻又冇機會嘅時刻。又例如明明只係抱住一試無妨嘅態度,係冇乜準備嘅情況下,成功獲得取錄;相反有時就算準備充足、發揮得唔錯,冇機會就係冇機會。或者明明由外到內都準備好,結果一句都冇機會講;但偏偏冇化妝街坊裝嘅狀態,就突然遇到採訪,只能夠後悔點解咁懶。
所以當聽到「機會係比冇準備嘅人」,反而令我鬆一口氣,唔再懊悔過往冇準備之下遇到機會嘅情況。因為機會始終有運氣嘅成份,係唔會理你有準備定冇準備。可以有備而來咁把握機會當然係最理想,但就算突如其來遇到機會,能夠享受機會、享受當下,做出最好嘅自己就已經足夠。只顧擔心懊惱冇準備、準備得唔夠好,只會白費手中嘅機會,應驗咗機會只係比有準備嘅人。
人生係冇可能盡善盡美,冇可能每一次都可以用最好嘅姿態去迎接機會。更多時我哋需要嘅可能係接受缺憾、見步行步,柔韌咁面對人生嘅未知。唔好比既有想像限制自己,用當下最好嘅自己去行好每一步,用每一步嘅經驗去為下一步鋪路。
為什麼會看到廣告
慕雲
慕雲
「孤獨感使人擱淺,連結是救贖,我們都是命運共同體」 閱讀|電影|歷史|語學|生活|流行文化|國際時事 https://ko-fi.com/sarenechan 如你願意支持我繼續努力,可以請我一杯茶🍵 Patreon, Medium, Matters 同步更新 @sarenechan14
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!