服務費? Service charge

2022/12/08閱讀時間約 1 分鐘
Recently, I went to have hot pot and spent 935 NTD per person.
I wasn't very happy because I saw on the bill that a 10% service charge was added, but I felt like I didn't receive any service.
I expected to have a server who would help us order and introduce us to the restaurant's specialties on my first visit, but instead, we had to scan a QR code with our phones to order and there was no server.
I wonder if in the future, they will use robots to deliver the food and still charge me a service fee!
Angry.
前陣子去吃了火鍋,花了935元/一人。
不太高興
因為看到帳單上面寫服務費收一成
但是我感覺沒有被服務到
我想像中是會有服務人員幫我們點餐,我第一次去就可以請教服務員餐點的特色,再決定要點什麼。
但是!!
進去之後,自己用自己的手機掃QR扣。沒有服務員服務。
該不會以後用機器人送餐
也要收我服務費吧!
生氣
為什麼會看到廣告
162會員
191內容數
我是清月,歡迎各位來坐坐
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!