此地不宜久留

2023/01/11閱讀時間約 1 分鐘
琴日呢二姐瘋狂畀嘢我做,出曬email cc咗大姐,要我今個禮拜搞掂佢。咁我發覺根本就做唔到嘅,因為聽日我成日都唔喺位,要去開會,同要去醫院地盤附近做嘢。
我收到個email之後,即刻行去同二姐講話我今個禮拜真係做唔切啲嘢,你最想要嗰份會議紀錄我真係要多啲時間先做到。佢就回應我兩句:加油!盡做!
咁我今朝條氣唔順,就出咗個email畀二姐,講埋我而家呢手頭上就有一二三四五項嘢做,就請佢批准我聽日唔使去地盤,等我有多啲時間喺位做文書工作,同埋嗰份會議記錄,恐怕我真係做唔到喇,我要多啲時間。最後我就話,真係唔好意思我聖誕之前中咗,返咗工幾日啫,不過我都會全力以赴今個星期盡做嘅。

我出完個email之後,下晝二姐捉咗我入房傾咗幾句,佢話完全明白我係有好多嘢做,但係作為一個eo,係需要multitasking同埋good time management,仲教咗我一個方法,我都覺得佢係真心教我,佢話你所有嘅工作都要起咗個頭先,每日每樣都要做啲,睇下你老細嗰日開邊範,追你邊份工作,追嗰日就全力谷嗰份,咁就畀人哋呀感覺你有做嘢,亦都做到嘢。
又呃呃氹氹話都係信得過你有能力,阿姐先至會畀工作, 睇下你想做畀人信任做多啲嘢嘅人,定俾人投閑置散嘅人。
佢仲話我出個email簡直錯曬,佢話你list 晒所有嘢你未做完嘅嘢,即係等於你有咁多嘢竟然未做!大姐睇完好shock!
經過今次之後我更加決心要走,上星期見咗嗰份工最後都係落選,不過喺waiting list。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!