在烏干達生活(笑話)

2023/09/29閱讀時間約 1 分鐘


兒子:爸爸我很冷呀!

爸爸:讓我在烏干達買一間房子,我帶你和你媽媽在那裡生活。

兒子:我冷而巳!用不着弄到那麼大排場?

爸爸:因為烏干達位處赤道,天氣夠熱啊!(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


兒子:爸爸我好凍呀!

爸爸:畀我喺烏干達買一間房子,我帶埋你同你阿媽喺嗰度生活。

兒子:我凍啫!駛乜搞到咁大陣仗?

爸爸:因為烏干達位處赤道,天氣夠熱啊!(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)



    4會員
    221內容數
    我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!