我想你交白卷(笑話)

2023/09/28閱讀時間約 1 分鐘

兒子:母親,為什麼我要上學呢?

媽媽:你年紀還小,不上學可以做些什麼呢?

兒子:但是二叔都是正在上學,而且考試很高分,為什麼妳說他高分低能!?

媽媽:因為早一些出來社會工作就更好!

兒子:那麼妳其實想我高分低能,還是低分高能?

媽媽:我想你低分高能多一點,你考試盡量交白卷。(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)

兒子:阿媽,點解我要返學既?

媽媽:咁細個唔返學可以做得啲咩?

兒子:但係二叔都返緊學,兼且考試好高分,點解妳話佢高分低能!?

媽媽:因為早啲出嚟社會工作咪仲好!

兒子:咁妳其實想我高分低能,定低分高能?

媽媽:我想你低分高能多啲,你考試盡量交白卷。(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

    4會員
    221內容數
    我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!