付費限定文章
如果我是《花樣年華》裏的蘇麗珍,我會寫這封信給周慕雲

閱讀時間約 3 分鐘

[半夜不睡幻想自己是蘇麗珍寫信給周慕雲...] [書面語版在後面]係離開香港之後,我搵翻一封埋左係信件堆裡面既信。


係我。


係你唔係度嘅時候,我每分每秒都係度諗緊你。


我食飯嘅時候,會諗你食左飯未,定係瘋狂煲煙麻醉自己就算。我熄燈訓教嘅時候,會諗你係咪仲係烏低身捱夜寫小說。當我訓係床上,間房靜曬嘅時侯,我會不禁豎起耳仔,睇下聽唔聽到隔離牆由你間房傳嚟嘅動靜。


你知唔知我諗過幾多次,想唔理呢一切,就甘衝去你間房,攬住你,係你耳邊講:「唔好咁傻啦!你再咁樣折磨自己有乜意思姐!」


就係你呢啲賭徒嘅天性令你只能夠接受all or nothing:只要我仲對段關係有任何一絲嘅懷疑,可能會令我地走唔到落去,你就會寧願分開,當我地從此無識過大家。所以你先唔肯去揀,反而係推卸個決定權比我,因為咁樣你先可以說服自己:呢個機會並唔係你親手放棄嘅。


以行動支持創作者!付費即可解鎖
本篇內容共 1466 字、0 則留言,僅發佈於所有文章你目前無法檢視以下內容,可能因為尚未登入,或沒有該房間的查看權限。
    1會員
    35內容數
    🚬 時間的灰燼 ✍️ Columnist&guest editor at 電笠 🤝 歡迎合作/邀約/約稿
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!