情歌 (17)

2023/03/29閱讀時間約 1 分鐘
Field Song / Mark Lanegan
Let's walk down to the water
There's hyacinth in bloom
I spend my days
Lovin' you
I left these fields
Because I never knew

讓我們走到水邊
那裏風信子盛開
我數著我的日子
愛著妳
我離開這些原野
因我從來不瞭解

To be a horse
To be a train
I wouldn't have the heart
And next to the tracks
You find an apple cart

做一匹馬
成為火車
我不忍心
而就在軌道旁
妳發現了一台蘋果車

Maybe we'll stay at home
And be together no more to move alone
Together no more to move alone

也許 我們會窩在家
一起 不再踽踽遊蕩
一起 不再踽踽遊蕩

See the water It's mixed with light
For you I've been shaken
Regarding the fields
Humbly mistaken

看水面 混合著光
我為妳蕩漾
關於原野
卑微誤解
為什麼會看到廣告
    在我死前
    在我死前
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!