Carla Bruni - Spring Waltz 歌詞翻譯

2023/05/22閱讀時間約 1 分鐘
Dance with me
與我共舞
Life is a dream
人生如夢
We can take the reigns
我們可以支配一切
Oh see, the moon
看吶,那裏的月亮
Nothing to fear
沒什麼可恐懼的
Wait for me and I'll be there
等我一會兒,我將如即而至
Follow me
跟著我
Into the clouds
步入雲端
Lift upon the breeze
隨風揚起
Oh, those days are gone
往日已逝
But we can remember
但我們可以記得
You are my memory
而你充盈於其中
We all want to be seen by another
我們都想被看見
For all we hope to be
對於那些我們希望的
We never know the way
漫漫長路
We'll be brought together
我們終將相聚
But when we are, it sets us free
待到那時,讓我們自由
I'll wait for you
我會等待你
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!