第一章 - "介紹..."

閱讀時間約 3 分鐘

"♫♫我唔要再覺得自己廢
我唔要再食飽餐飯先至覺得貴
我唔要再鬧自己得自己有問題
因為自己一定有問題個個都有問題♫♫"

我搵到呢份工之後, 呢幾句歌詞就係我既心聲。

讀完書之後無所事事佐幾個月, 落街買個飯食個LUNCH都要就住就住, 真係覺得自己癈癈地, 所以個段時間不停咁SEND CV 出去, 返轉頭既得一兩份工。
不過正面D諗, 成功率都算高, 見兩份工, 有一份請佐喎。

... 我坐係度睇住D 人出出入入, 有D 人眼神唔係太有善, 唯一有一個男人望到我有點下頭, 唔通佢就係經理?
我一路係度諗, 我到底入到去應該點做? 到底應該大大聲講早晨再自我介紹, 定係粒聲唔出跟住個阿頭就算呢...

"喂小倩!" 接待處個小姐揮住隻手咁叫我
"我叫佐你三次啦大哥, 第一日返工就發夢呀?"

"呀, SORRY呀, 第一次返工, 有少少緊張"
比佢嚇一嚇搞到我紅到面晒。

"我就叫KAREN, 佢地個個叫我阿雲, 你準備定啦, 阿頭今日可能知你返工早佐返, 佢CALL佐出黎叫我5分鐘後叫你入去。阿頭叫TONY WONG, 講定你知費是你唔知頭唔知路啦"

"哦, 好呀, 唔該晒你呀...阿雲... 姐..."
阿爸教落, 見到男人加個哥字, 見到女人加個姐事, 包冇死, 點知...奶野。

"姐你條命咩, 講到我做清潔咁, 雲咩姐, 妖!"

"哈哈.... 唔好意思呀... KAR...EN...."
好明顯, 我又再一次比佢嚇到差D縮陽.. 未入去都緊張成咁, 今日我都唔知點過..

"喐..." 接待處電話響起
"小倩, 你入得去啦, 入到去直行轉左就係我地DESIGN TEAM, 個度有間房, 你望望門口牌寫住TONY 就係。"

希望呢度既同事唔會忘記我叫阿賢啦。

行過一條長長既走廊, 我提起胸膛, 盡量對每個人微笑點頭。
突然間, 有個同我差唔多年紀既男仔衝過黎我面前...

"喂, 早晨, 我叫阿輝, 點稱呼?"
佢伸出手想同我握手
"早晨呀, 我叫阿賢... 今日第一日返工"
我個心既緊張都定佐一定, 起碼有個人我知佢叫咩名

"諗住提下你, 阿頭唔鍾意人冇禮貌, 入去記得講早晨呀, 唔該呀個D啦, 不過睇你都應該唔係冇禮貌既人。我係度剛剛好做佐兩年, 你放心啦, 呢度D 人大部份都好似我咁NICE, 係大部份呀下。你呢就坐係我隔離, 之前條友剛剛離佐職自己出去接JOB搵食, 你第一日返工都係熟習下環境先, 一陣出黎坐底再傾!"

聽阿輝笑住哼哼鬆鬆咁講完一大輪, 我就行去TONY間房度敲門...
"咯咯..."

"COME IN!" .................

待續...

0會員
4內容數
本編故事講述在香港土生土長的主角 - 王早賢, 於離開校園生活投身社會後所發生的趣事。故事大部份會用上廣東話, 特別是一些港式用語, 希望港式廣東話不會慢慢消失。故事將不定期更新。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
森溫嗲哋的沙龍 的其他內容
序 - "早晨, 我叫...."
閱讀時間約 1 分鐘
你可能也想看
創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
Thumbnail
avatar
黑貓老師
2024-06-29
防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
Thumbnail
avatar
邱品齊皮膚科醫師
2023-04-27
快快樂樂學python -第一章:Python基礎介紹第一章:Python基礎介紹 Python的歷史和發展: Python是由Guido van Rossum於1989年創建的一種高級程式語言。它的設計目標是簡單易讀、代碼可讀性高,並且強調提高開發者的生產力。Python的名稱來自於Guido van Rossum喜愛的電視節目《Monty Pyth
avatar
酒劍仙
2023-07-08
一字武魂 十一圍殺 第二章附錄 角色介紹偏遠的觀光小村,在和平熱情的表面下,竟然藏有連環殺手?且看以狄風為首的十名武林人,如何降伏邪惡!
Thumbnail
avatar
Animargraphy_鬼谷
2022-01-18
介紹一句日本人特有的講法:「遇到折線的時候」。是什麼意思啊?大家有看過日本的折紙嗎?去年十月奇美博物館展出全球規模最大的折紙作品展《紙上奇蹟2》,我也去看了。折紙最簡單的概念就是把紙折成各種藝術作品,但可別以為那只像小學生的美術課那樣折一隻烏龜出來而已,現在的折紙不只有裝機關會動,還可以很巨大。
Thumbnail
avatar
你的英日語自學導師 譯難忘  ོꦿ༄꧁꧂
2021-01-21
介紹大家好,我是你們的說書人W,可以稱呼我W先生。 這篇文章主要是介紹我自己,方便各位讀者更認識我。
avatar
說書人W
2020-11-11
介紹日治時期前輩作家日本統治時代,台灣有一批優秀的詩人、小說家,可惜因二戰、228、白色恐怖等事件,失去他們的舞台,並逐漸被後人遺忘。讓我們來看看,有哪些人呢?
Thumbnail
avatar
爬格子的雀榕
2020-03-18
介紹超實用記帳軟體 Money Manager Expense & Budget APPMr.S發現有個好用很專業的預算規劃APP叫 Money Manager Expense & Budget 。它有免費及付費的版本,免費的功能已經很強大了, 但免費的只能最多創造7個帳戶, 付費的話就沒有限制而且可以在電腦上操作, 只要台幣90元, 也是很便宜, 參考看看喔
Thumbnail
avatar
Mr.S
2020-03-02
介紹東南亞金流大公司:MOL/MOLPay<p>介紹MOLPay相信對想要發展東南亞金流這塊會有幫助。這絕對不是業配文!是有訂閱戶詢問我才準備的!</p>
Thumbnail
avatar
車庫一姊
2018-02-06