當首爾仍是叫漢城的那些年(陸拾叄)

2021/03/05閱讀時間約 11 分鐘
夏天為大地帶嚟美腿之前,先帶嚟雨水。
1999 年嘅夏天,為漢城帶嚟特別多雨水。颱風奧嘉罕有直襲漢城,再加上比往年嚴重嘅季風暴雨,結果係廿五年來最嚴重嘅水災;漢城交通連日陷於癱瘓。
先嚟一堂漢城地理課:
對於我嚟講,問題永遠係水色路同城山路交匯處(今時今日嘅麻浦區加佐驛附近)。因為呢個十字路口,一落大雨就水浸,然後就封路。一封路,內部循環路嘅車就唔可以上落水色路嘅出入口,焗住去下一個出入口,即係江邊北路。
當同樣水浸嘅江邊北路處理唔到突然暴增嘅交通流量嗰陣,車龍就會分兩頭頂返入水色路/內部循環路同江邊北路,甚至伸延到自由路。如果板門店通到車的話,我諗會塞到去開城。
只要圖中紅圈位置一水浸(香港紅雨程度),除咗識飛之外,都唔使指意出入高陽/漢城。
江邊北路同水色路,係高陽通往漢城嘅兩條主要道路。呢兩條路塞死咗嘅後果,就係我同 Chloe 兩日都返唔到屋企,要喺宿舍瞓。
距離美恩同 Ricky 嘅婚禮仲有一個月時間,好多嘢都要落手落腳搞。一對新人同佢哋嘅兩個「小書僮」,每日就喺呢個臨時嘅「漢城水上樂園」度塞車,蹉跎歲月虛度光陰;唉……

八月初某星期六下午,狎鷗亭 Galleria 百貨 Ermenegildo Zegna 專門店。
喺呢個地球上,冇任何男人嘅外表問題,係一套 Zegna 西裝解決唔到嘅;如果你有錢的話。比起 Giorgio Armani 嘅公子哥兒 look,Zegna 少咗一份不羈、多返兩分成熟穩重;要 dress up 嘅場合一流。
「點呀,呢套好唔好睇呀?」講嘢嘅係 Ricky,試緊嘅係第六套西裝。
「唔……又好似頭先嗰套好睇啲……定係再試吓其他款呢?」答佢嘅係美恩,選擇困難症末期患者;佢當日究竟用咗幾耐揀 Ricky 嘅呢?
「Alan 呀,睇怕都係你 jump in 嘅時候喇,」喺我耳邊低聲講嘢嘅係 Christine。無辜嘅佢,因為可以幫我哋攞到正價九折,所以被捲入困局。「再係咁落去,Y2K 我哋都仲未走得呀……」
「係啦,到你出場喇時裝精!」輪到 Chloe 喺我另一邊耳講嘢。「你仲記得嘛,上次姐姐揀條運動褲都揀咗三個星期呀……Alan 哥哥,救救可憐嘅小銀美呀,我哋仲未食晏㗎……」
不想回憶未敢忘記啦!就係嗰次之後,我同 Chloe 決定,永遠唔再同佢 shopping……
「點呀,決定到未呢?」我決定 jump in;就算唔救個 friend,都救吓自己同條女啦!我都好肚餓呀…….
「弟弟呀,你點睇呀?」美恩一臉猶豫。「你覺得深色啲好吖,定係夏天淺色啲好呀?」
「今年興炅面呀,梗係買套炅炅哋㗎啦!」我覺得,唯一可以拋得窒我呢個選擇困難症姐姐嘅,就係扮專業、扮有 fashion sense;但同時哋,要用一啲佢哋聽得明嘅 layman’s terms 去表達。「西裝嘅嘢,唔只著一次㗎嘛!深灰色會襟興啲,今年 fall winter 都係興呢隻色呀;就呢套啦!」
我拎起咗套深灰色炅面西裝,係佢哋面前揚一揚、輕輕擰轉身、望住冇幾遠餓到軟晒嘅 Chloe 同 Christine、用眼神示意佢哋過嚟幫口。
「Alan 講得啱,今年興呢隻 color tone,襯白色恤衫同白呔,white on white,隆重得嚟又唔會太拘謹。」Christine 係香港人兼「孖襟」出身,好快就 get 到我想點,落力咁捽。
「係啦,Ricky 哥哥著深色西裝好有型呀!」Chloe 都加把嘴。
「唔……睇落都係呢套好嘅,你哋啱!」好咯,美恩終於揀到喇。
「예쁜누나 ( Yeppeun Noona / 靚女姐姐 )!」為免夜長夢多,我即刻搵個 sales 姐姐。「呢套吖唔該,我著 52。順便叫埋裁縫出嚟幫我哋度身吖!」
個 sales 對住我好甜咁笑一笑,然後去咗攞衫同叫裁縫。呢個世界,我諗冇女人會唔鍾意俾人叫靚女嘅。
「哥哥呀,」我個 예쁜여친 (靚女友)Chloe 行埋嚟同我咬耳仔。「如果再俾我聽到,你口花花叫其他女人做靚女姐姐的話……」我諗,佢應該係唔鍾意嗰個囉。
「得!你閹咗我吖嘛,明晒!」跟官咁耐點會唔知官姓乜。
「傻啦,我咁愛你,又點捨得閹你喎……」Chloe 總會俾到我一啲「驚喜」嘅。「不過我會晚晚裸睡,唔著衫攬住你瞓,但係唔俾你掂!等你 예쁜누나 得咁爽吖嗱!」
阿女,你舖舖開出嚟啲條件都咁辣,叫我點娶你呀……

八月廿四,星期二;亦都係學校一星期「暑假」嘅第二日。
當然,今日亦都係 Chloe 嘅廿四歲生日。
上年個傻妹生日,我帶咗佢遊飛機河,浪漫咗一日。今年諗住點呢?
今年得閒死唔得閒病;成日俾美恩兩公婆霸晒……仲有唔夠兩星期就係佢哋大婚嘅日子,所有準備功夫都入晒直路。
首先,我哋要去高陽附近,一個叫花井嘅地方,去俾埋婚禮當日所用嘅鮮花嘅尾數。佢哋竟然連卡都唔收,過數又話唔得,結果要我哋走一轉;都唔知咩年代。
然後,Chloe 要陪美恩去搵韓服裁縫;最後一次試身,有乜要改今日乜都要落實。之後兩個女人要去做 facial。呢段時間,我要同 Ricky 去攞西裝;我堅持要佢試多次身,結婚嘅嘢,things can go wrong will go wrong。
攞完衫,兩條女應該仲做緊 facial 嗰陣;我同 Ricky 就會去長漢坪攞啲婚禮印刷品。
跟住,我哋會一齊落新村嘅婚紗鋪,揀相。正如上面所講,美恩係選擇困難症末期患者,而佢個準老公就一味耳仔軟;呢次真係祝我同 Chloe 好運。
然後……冇然後啦,大佬!淨係咁都玩足成日喇。
「傻妹,起身喇!」講嘢嘅當然係我;手上面捧住個一磅嘅 Tiramisu  —  都係有酒味嘅蛋糕。
「哥哥早晨……」睡眼惺鬆嘅 Chloe 望一望我,彈咗起身。「Tiramisu 呀!多謝哥哥!」佢拎咗個 Tiramisu,放埋一邊,然後同我嚟嗰 French kiss。
「Sorry 呀小美,我諗今日,我哋就係得咁多時間慶祝喇……」我滿帶歉意咁講。
「唔緊要啦,你成日都會陪住我㗎嘛!」佢再錫咗我一啖。
由於時間關係,我哋梳洗過後,Chloe 將個 Tiramisu 一分為二;一半放落雪櫃,一半拎埋出去,一邊揸車一邊食。
佢發明咗個揸車食嘢法:開緊車嗰陣佢自己食,一到燈位或者塞車嘅時候,就餵我食。呢個方法,係人多車多嘅漢城真係幾好用;差唔多每朝返工,我哋都係用呢個方法,分享早餐。
去到花井嗰個花農嘅溫室,我終於明白,點解佢唔收卡喇。原來嗰位花農,係個古稀老人;信用卡係方係圓,可能佢都未必知。
找完條花數,嗱嗱聲劈車出江南,同美恩佢哋會合。喺繁忙時間嘅漢城,你架車有馬力都唔代表你劈到車,因為塞到死晒。起多幾條漢江大橋有冇用?有!梗係有㗎,起碼有啲新嘅空間你去塞車囉。
花井出清潭洞路線圖。Google Maps 話差唔多兩粒鐘車。留意返:由花井高陽開始計,總數十二條過江路線;揀啱冇獎,揀錯塞到趴街。
好不容易蟻躝咁出到清潭洞,放低 Chloe,然後同 Ricky 去冇幾遠嘅狎鷗亭攞西裝。
「真係要試呀?」Ricky 萬不情願。「又著又除,好熱呀……」
「信我啦,」我堅持。「有乜唔妥,而家知,好過婚禮當日先知呀。」
我哋分頭去試衫。我嗰套,完全冇問題;梗係啦,話晒我都 model 身型(你哋由我啦)。
然後 Ricky 都換好衫出嚟。哈!好彩我多此一舉 — 佢條褲可能係當日 pin 得太短,改好後有少少吊腳。
「好彩聽你話試一試咋。」佢終於都信我喇。
我叫個 sales 姐姐埋嚟,叫佢放返長半吋,千叮萬囑呢個星期之內要起貨(有 buffer 嘛)。Sales 姐姐仲記得我叫過佢做「靚女姐姐」,對我好客氣,笑得好甜,仲有汽水招呼我。
好彩 Chloe 唔喺度啫……
攞咗衫,出發去長漢坪。原本由狎鷗亭去長漢坪其實係唔遠嘅,過咗清潭大橋就係。但係今日比平時更加塞車,谷鬼氣嘅我,結果兜咗上奧林匹克大路,經千戶大橋過江。兜咗個大圈,又唔快得幾多;自己搵自己笨實。
去到長漢坪我個學生李先生嘅廣告公司,攞咗啲印刷品,同佢老人家寒暄緊。呢個時候,Ricky 電話響起。
我以為係美恩打嚟 check 住個老公,點知原來係鑊氣嘢:Swiss Grand 打俾佢,話佢哋結婚 book 咗嗰個白色 wedding altar 喺早排暴雨中浸壞咗,佢哋遲鈍到啱啱先知;而家得返個比較細嘅 alter,仲係原木色,問 Ricky 要唔要。
Ricky 打去問美恩,我隔空都聽到我姐姐嘅勞氣聲。
傾完電話後,Ricky 好無奈咁同我講:「唔好意思呀,我諗我哋要過去睇吓。」
Well,預咗㗎啦。
我擔心嘅,唔係佢哋個 wedding altar 嘅問題,而係由東區去西大門呢段橫跨漢城車程多啲……
由於保安問題,Google Maps 喺韓國係冇點到點嘅揸車路線提供,亦冇距離。但係憑肉眼觀測,由長漢坪去弘恩洞,基本上差唔多橫跨整個漢城;搭車要 50 分鐘,揸車無從稽考。
好彩,漢城有「內部循環路」。呢條繞道公路,橫跨江北幾個區;好處係,我唔使喺地面塞車。呢啲繁忙時間,真係可以由長漢坪一直塞到弘恩洞。
唔好處係,條循環路帶我兜足成個江北;由東向西走嘅路程,我要先向北走去城北區。慳咗時間,多咗油錢。
去到酒店,新嗰個 wedding altar 比原先嘅,細咗足足一個碼,而且仲係原木色;正當 Ricky 猶豫緊嗰陣,酒店個 event manager 大一大佢,話唔要的話,就冇其他選擇;油返白佢的話,則另外收費。
肉隨砧板上啦!你可以選擇唔要 wedding altar,或者屈服。Ricky 當然要選擇屈服啦!婚禮喎!
搞掂隻鑊,我望一望表:差唔多四點,比預期遲咗大半個鐘。除咗朝早嘅 Tiramisu,我乜都未落過肚;我諗喺江南嘅 Chloe 情況都差唔多。
原本計劃,係約咗佢哋兩個女仔喺新村婚紗鋪等嘅,點知美恩拎住套晚裝,搭地鐵唔方便;結果我又要揸返過新沙洞接佢哋。
又過多次江;我今日揸車揸到有啲想死。
(篇嘢好長好噚呢?有冇睇到想死嘅感覺?其實我專登㗎。唔係咁,你哋點會體會到,我當日嘅感覺?好似上面呢啲日子,我斷斷續續過咗兩三個月呀!呢幾個月嘅最大領悟,就係唔係熟到爛嘅朋友,都唔好應承做伴郎、同埋唔好應承幫手搞婚禮囉!)
至於揀婚紗相揀成點,我唔寫喇;一句到尾,美恩煩過我阿媽加我阿嫲嘅總和。

同日晚上九點,老地方。
終於搞掂晒今日嘅 task!兩隻餓鬼對住一檯嘅外賣美食:水冷麵、炸餃子、辣炒年糕、泡菜炒飯、牛骨湯。
「好彩你陪住嗰個係 Ricky 咋;」Chloe 一邊食到成口嘢、一邊同我呻。「如果你陪住我哋個姐姐,我諗你唔止屌屌聲咁簡單呀!我係女人,我都嫌佢煩囉!」
「佢搞咩呀?」連出名好耐性嘅 Chloe 都嫌佢煩,咁佢真係好煩。
「唔好提喇,費事影響食慾;」Chloe 繼續質滿自己個嘴。「遲啲有心情先講你聽啦。」
食完飯,我哋坐咗上水箱頂,share 一支 Glenfiddich 廿一年 Single Malt  —  生日喎,梗係飲好啲!
飲咗兩 round,我捉住 Chloe 隻手,將我預備咗嘅小小生日禮物 —  Tiffany 1837 系列嘅手鐲戴上佢手上。
「仲有禮物㗎?多謝哥哥!」佢錫咗我一啖,望住隻手鐲,笑得好甜。「又係 Tiffany?你好鍾意送 Tiffany 俾女仔㗎?」
「我好鍾意送 Tiffany 俾你。」我答佢。
「我希望,以後嘅每一個生日,都同你一齊過。」佢伏咗喺我心口,細細聲講。
我都希望,以後嘅每一個生日,都同你一齊過之餘;我仲希望,喺你過下個生日嗰陣,你嘅身份,係真真正正嘅「金太太」。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!