《Hehe生活日常》愛人前,先要懂得愛自己

2020/10/02閱讀時間約 1 分鐘
撰文:藍編
好多同志,因為自我貼上標籤,就會覺得自己唔值得被愛,唔值得有愛情。亦有一部分人,因為過去嘅愛情令佢遍體鱗傷,唔敢再擁抱愛情。
近排有個朋友同我講,佢話:「識咗個仔仔,我感覺佢鍾意我,我都鍾意佢,但我唔知我係鍾意同佢做朋友,定係情侶嘅愛,我唔想傷害佢」。
先唔講朋友定情人嘅愛點樣分,從我同佢之間嘅對話,會感覺到佢對自己無信心,所以先會有不確定。同埋過去嘅愛情令佢有傷痕,唔敢去愛。其實係愛人之前,你要學識愛自己。就算你無世界定型嘅男神元素,你都會有一啲行為係令你加分嘅。可能係一技之長,可能係性格特質。只係你從來無好好檢視自己嘅好,而不斷放大自己嘅醜,咁大嘅負氣場。又點可以吸引到愛情來襲呢?
利申藍編唔係愛情至上嘅人,不過我明白,你肯愛自己,就會自然散發你嘅魅力。呢個完全適用於任何性向。如果相同頻道嘅人,就會自然搵到你。就算反過來由你去主動,對方請食檸檬又如何,嬲完傷心完咪又要繼續生活,考試都唔會次次一百分啦,懂得下台的美麗,何必為被拒絕,而影響自己嘅魅力,又或者講,呢個人其實唔係Mr.Right,既然唔係就更加唔使動怒啦。
當然講好易,真係面對時,你情緒點都會有起伏,因為你都係人一個,不過想講嘅係,就算有好多人唔鍾意你,只要你開始懂得欣賞自己、愛自己,包括陰暗面,你慢慢就會感受到身邊嘅愛與被愛。
PrideLab HK
PrideLab HK
我們以藝術推動性別平等。用幽默有趣模式講解香港性別議題,促進社會尊重及接受不同人士。 我們相信性別是一道光譜,而不是二元對立的概念。當每一個人能夠從性別定型中走出來,我們才能夠更自由成為更真實且完整的自我。性別平等不是零和遊戲,而是雙贏局面。 2013 年在香港成立並註冊為社團。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!