好似好多人唔知點樣回應分享欲

閱讀時間約 2 分鐘



發現唔少人唔知點樣應對講野嘅時候,興奮咁講嘢,但係唔知點樣返應,就搞咗個表情包。唔過,即使只係個表情包,都有啲唔同嘅影響啦。


同一句話,唔同人會點樣返應呢?

加州大學聖巴巴拉分校嘅心理學教授雪莉·蓋博(Shelly Gable)提出嘅四種可能反應:積極主動型、積極被動型、消極主動型、消極被動型。

👉🏼 消極主動型

💭“哇,我發現我練出一啲肌肉線條啦!”

▪️典型語言反應:“咁樣?”“啊,咁啲肌肉都唔多啦,我見啲人嘅肩頸都係咁嘅……” ▫️典型非語言反應:表達唔開心嘅情緒。

💬分析:其實呢個反應係真係認真回應咗對方講嘅嘢,但係急於表達自己嘅睇法,對佢嘅感受、經歷等進行負面評價或批評,一路都係表達唔認同;如果想斷交,亦都可以試試呢個方法。

👉🏼 消極被動型

💭“哇,我發現我練出一啲肌肉線條啦!”

▪️典型語言反應:“知道啦。待會去邊度食?” ▫️典型非語言反應:幾乎冇眼神接觸,唔太理會或者轉身離開。

💬分析:雖然表示聽到咗,但係根本唔返應對方講嘅嘢,對佢嘅嘢冇絲毫興趣,可能會俾對方感覺自找無趣。

👉🏼 積極被動型

💭“哇,我發現我練出一啲肌肉線條啦!”

▪️典型語言反應:“厲害厲害。”“太好啦!” ▫️典型非語言反應:短暫或者幾乎唔表達積極情緒。

💬分析:其實都係積極地返應咗對方講嘅,但係對話可能就係呢度完結咗,睇落對呢個話題冇進一步了解嘅興趣同熱情,係唔係講“你好厲害,不過我對呢樣嘢唔感興趣”,呢種返應方式一般唔會對人際關係有負面影響,但都唔會有太多積極影響,一般好快就完結咗對話。

👉🏼 積極主動型

💭“哇,我發現我練出一啲肌肉線條啦!”

▪️典型語言反應:“哇啊!好厲害!你點樣練㗎啊!”“快啲俾我睇睇”“太強啦,點樣做到㗎!” ▫️典型非語言反應:保持眼光接觸,表達積極情緒或者想了解嘅願望。

💬分析:認真返應咗對方講嘅嘢,俾佢感受到被認可,亦都有進一步了解對方嘅願望,希望能夠將呢種交流繼續落去;呢種方式通常會俾對方感受到關心、好奇同埋支持,可以建立更深嘅人際關係。

raw-image



    0會員
    4內容數
    lt had be better to forget you, but i do not really want to.
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
    Thumbnail
    avatar
    黑貓老師
    2024-06-29
    防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
    Thumbnail
    avatar
    邱品齊皮膚科醫師
    2023-04-27
    好市多新麵包出爐,擁有魚卵口感的麵包?|好市多無花果麵包家裡很常買好市多的麵包、吐司當早餐,可以說是一有新商品就會買回家試看看,個人很喜歡吃有包料的歐式麵包,我就是乳酪核桃麵包的粉絲,好市多也很常以換配料來出新麵包。 這次以無花果為配料加入麵包中,和常見的歐式麵包一樣,有著褐色又灑上麵粉的外觀,而且這次不只2入、還是3入。
    Thumbnail
    avatar
    想吃甜食的貓
    2023-06-25
    好事成雙嗨,我chew。昨天,學校給我捎來了一道好消息。內容是日本留學初試通過,所以幾個禮拜後必須要去面試。我很緊張,雖然最近有在寫信給日本人,不過還是會擔心自己哪邊做得不夠好。 據說初始篩選倍率其實沒有很嚴格,真正開始篩選學生的是面試。不過,能夠聽到初試通關的消息還是很開心的。
    avatar
    廚文
    2022-04-30
    好事被壞的象鼻蟲最近迷上生態攝影,特別好奇雨後,會有哪些昆蟲出沒,發現螈蠑、蝸牛、青蛙都是比較會在雨後出現的寶貝。 而這對象鼻蟲的情慾彷彿被大雨壓抑,所以太陽一出,不管身體還滴著水,大庭廣眾下就迫不及待的愛愛起來,我一看到,當然馬上為牠們留下愛的紀念。
    Thumbnail
    avatar
    野生鳳
    2022-03-27
    好事壞事都是可以超越的事晨光下 貓頭鷹酣眠於枝葉間 蝙蝠倒掛於岩洞 深海魷魚飛奔向漆黑深處 認同的色調之間點染了反對氣息 衝突的口感暈開那和諧旋律 死亡然而新生不過成長但是創傷 雖然病痛可是幸福只是智慧…… 每個念頭都像泰山鬆手樹藤 溪流根本容不下時間
    avatar
    李四郎
    2022-03-24
    好事近(河濱散行)溪冷蓖麻寒 落霞紅染洲渚 百年鐵橋傲岸 餘野鴿棲伴 桃木芯變種裂飛 欖禿枝椏黑 疫虐山河愁陷 紋雕額眉間
    avatar
    林漢清
    2022-02-22
    好事近(夜未央)逋情侂語深 沉書醉筆不歇 記取果芒開後 應是春歸時節 人遠思垂酒也空 白腹燈捻滅 歡歌不收磨硯 睡春夢更絕 *逋:音ㄅX,隱藏之意 侂:音托,寄之意
    avatar
    林漢清
    2022-02-14
    「哇阿阿!頭髮好多好困擾」副作用頭髮變多,是好事還是壞事若你可以接受,那就是真愛。若你無法接受,那就換個男友...,呃不是,我是說換顆藥拉!XD
    Thumbnail
    avatar
    胡廷岳藥師的醫病故事集
    2021-09-28
    好事幫你讀21本書-開始Podcast:千萬收聽製作人教你內容規劃、主持、上架指南 好事幫你讀21本好書 開始Podcast:千萬收聽製作人教你內容規劃、主持、上架指南
    Thumbnail
    avatar
    劉典倡-見微知顯的行銷筆記
    2021-02-23
    好事官人無勾當 【即事】宋·文天祥 飄蓬一葉落天涯,潮濺青紗日未斜。 好事官人無勾當,呼童上岸買青蝦。 這裡的「好」要讀勾破,ㄏㄠˋ。在這裡是「 熱心公務」的意思!切音是ho3, 【《說文》愛而不釋也。女子之性柔而滯,有所好(ho3),則愛而不釋,故於文,女子爲好(ho3)。《詩·唐風》中心好(ho3
    Thumbnail
    avatar
    somnobite
    2021-01-10