Taylor Swift - I Can Fix Him (No Really I Can)【英文歌曲翻譯】

2024/04/27閱讀時間約 0 分鐘

[Verse 1]

The smoke cloud billows out his mouth

煙霧從他嘴裡湧出

Like a freight train through a small town

像一列貨運列車穿越小鎮

The jokes that he told across the bar

他在酒吧裡講的笑話

Were revolting and far too loud

令人作嘔且聲音太大聲


[Chorus]

They shake their heads sayin', "God, help her"

他們搖搖頭說:“天哪,幫幫她吧”

When I tell 'em he's my man

當我告訴他們他是我的男人時

But your good Lord doesn't need to lift a finger

但你的仁慈上帝不需要抬手

I can fix him, no, really, I can

我可以救他,不,我真的可以

And only I can

只有我能


[Verse 2]

The dopamine races through his brain

多巴胺在他的大腦中疾馳

On a six-lane Texas highway

在德克薩斯州的六線公路上

His hand so calloused from his pistol

他的手因為持槍而變得粗糙

Softly traces hearts on my face

輕輕地在我臉上畫心形

And I could see it from a mile away

我可以提前一英里看到這一切

A perfect case for my certain skill set

這正是我特定技能的完美案例

He had a halo of the highest gradе

他頭上有一個最高級的光環

He just hadn't met me yеt

他只是還沒遇見我而已


[Chorus]

They shake their heads sayin', "God, help her"

他們搖搖頭說:“天哪,幫幫她吧”

When I tell 'em he's my man

當我告訴他們他是我的男人時

But your good Lord doesn't need to lift a finger

但你的仁慈上帝不需要抬手

I can fix him, no, really, I can

我可以救他,不,我真的可以

And only I can

只有我能


[Bridge]

Good boy, that's right, come close

乖孩子,對,靠近點

I'll show you Heaven if you'll be an angel, all night

如果你能做一個整夜的天使,我會帶你去天堂

Trust me, I can handle me a dangerous man

相信我,我能應付一個危險的男人

No, really, I can

不,真的,我可以


[Chorus]

They shook their heads sayin', "God, help her"

他們搖搖頭說:“天哪,幫幫她吧”

When I told 'em he's my man (I told 'em he's my man)

當我告訴他們他是我的男人時(我告訴他們他是我的男人)

But your good Lord didn't need to lift a finger

但你的仁慈上帝不需要抬手

I can fix him, no, really, I can (No, really, I can)

我可以救他,不,我真的可以(不,我真的可以

Woah, maybe I can't

哦,也許我不能

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!