他們真是萬世師表哦!(笑話)

閱讀時間約 1 分鐘

*老煙槍阿宗自信地問:「喂!酒鬼!您想不想跟我學習一下商業談判技巧啊?」

酒鬼阿畢興奮地說:「想啊!你有什麼高見啊?」

老煙槍阿宗坦白地說:「就是要融入那些客戶,一起吸吸煙!」

正經生意人小峯幽默地說:「吸煙就可以做得成生意?哇!那些人真是厲害啊!他們的商業談判技巧真是高明啊!我真的很想拜他們為師啊!正所謂三個老煙槍當中必有吾師啊!我真的很想跟他們學一下東西啊!他們真是名副其實的萬世師表啊!孔子都沒有他們那麼配做千秋萬代的所有老師的榜樣啊!哈哈哈哈」

酒鬼阿畢興奮地講:「原來他才是真正的萬世師表,真是狗養狗養啊!」(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)

raw-image



*老煙槍阿宗自信咁問:「喂!酒鬼!您想唔想跟我學吓商業談判技巧啊?」

酒鬼阿畢興奮咁講:「想啊!你有咩高招啊?」

老煙槍阿宗坦白咁講:「就係要同啲客埋堆,一齊食吓煙!」

正經生意人小峯幽默咁講:「食煙就可以做得成生意?哇!啲人真係勁啊!佢哋嘅商業談判技巧真係高招啊!我真係好想拜佢哋為師啊!正所謂三個老煙槍當中必有吾師啊!我真係好想跟佢哋學吓嘢啊!佢哋真係名副其實嘅萬世師表啊!孔子都冇佢哋咁配做千秋萬代嘅所有老師嘅榜樣啊!哈哈哈哈」

酒鬼阿畢興奮咁講:「原來佢先至係真正既萬世師表,真係狗養狗養啊!」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

4會員
221內容數
我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!