去全家ATM提款 Withdraw money

2023/12/31閱讀時間約 2 分鐘

ATM

"Hey, you know how we've all hit up the ATM at a convenience store at some point, right?

Well, I'm a regular at the Family Mart for cash withdrawals. After getting my dough, ATM throws in a little surprise – a lottery draw. All you gotta do is tap anywhere on the screen to take a shot at it.

Honestly, I never had high hopes because I've used that Family Mart ATM dozens of times and never scored. ( ´•︵•` )




But guess what? This time around, I did my usual routine – random taps on the screen, and bam! Scored a fiver in the lottery draw! Stoked!


I

I I I

I I I I

I'm a winner, hahaha!

I'm pumped, doing a little victory dance (*´∀`)~♥︎"


Finally

Then, I grabbed myself a tea egg at Family Mart, haha. Got a sweet discount – feeling awesome!



ATM提款

相信大家應該有去便利商店ATM提款的經驗吧。

我滿常去全家便利商店提款的。提完款,國泰世華的提款機最後會出現抽獎,只要按螢幕任意的地方,就可以抽獎。我對此不抱希望,因為我去全家便利商店的ATM提款機,提過幾十次從來沒中過 (๑•́ ₃ •̀๑)



但是,令我很驚訝的事情發生了!

我這次像以往一樣,隨意按了螢幕的任意地方,他居然說我

我我

我我我

中獎了ㄟ

哈哈哈哈哈

好高興了我、灑花灑花 (*´∀`)~♥


raw-image


最後

於是,我就在全家買了顆茶葉蛋,哈哈,可以減五元,感覺真好!


164會員
193內容數
我是清月,歡迎各位來坐坐
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!