海洋之濱

2023/05/01閱讀時間約 2 分鐘
我站在海洋之濱
我的腳趾沉入沙中
海浪咆哮著
夕陽落下,畫出橙色和金色的天空
我閉上眼睛,深呼吸
咸鹹的空氣充滿了我的肺
我感到自己是如此微小,如此渺小
但不知何故,與它相連
海洋無盡地延伸
一個廣闊而神秘的脈動
它提醒著我們自然的力量
和我們琐碎問題的微不足道
但同時,它也是美的源泉
一個尋找安慰和和平的地方
感受潮汐的節奏
並記得生命是短暫的
所以我站在這裡,在海洋之濱
對它的莊嚴和威嚴感到驚嘆
感受著風吹在臉上
並知道,在這一刻,我是活著的。
Title: The Ocean's Edge
At the ocean's edge, I stand
My toes in the sand, sinking down
The waves crash and roar
As the sun sets, painting the sky orange and gold
I close my eyes and breathe in deep
The salty air filling my lungs
I feel so small, so insignificant
Yet somehow, so connected to it all
The ocean stretches out endlessly
A vast and mysterious expanse
A reminder of the power of nature
And the insignificance of our petty concerns
But at the same time, a source of beauty
A place to find solace and peace
To feel the rhythm of the tides
And remember that life is fleeting
So I stand here, at the ocean's edge
In awe of its grandeur and majesty
Feeling the wind on my face
And knowing that in this moment, I am alive.
為什麼會看到廣告
Gwene
Gwene
喜歡音樂、電影,帶著一個分享的心情寫下文章。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!