平庸還是極限?我渴望超越極限

2023/09/30閱讀時間約 1 分鐘

Mediocrity or pushing the limits? I yearn to surpass my limits.



Sometimes, I wonder,

Can I push beyond my limits?

No matter what I do, even if it's just something small, like playing the piano, running, or taking the TOEIC exam, When I manage to surpass my own limits,

I feel it,

I'm not ordinary, I can do it!



有時候,我會想

我可以突破自己的極限嗎?


不管做什麼事情,即使只是一件小事情。例如彈鋼琴、跑步、考多益

當我有一次超越我的極限的時候

我就覺得

我不平庸

我可以



163會員
192內容數
我是清月,歡迎各位來坐坐
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!