Clothing 衣物

2021/06/09閱讀時間約 1 分鐘
The T-shirt is waiting for perfect shorts.
這件T恤在等件完美的短褲。
The white shirt is searching for the meant-to-be trousers.
這件白襯衫還在找尋命中註定的那條西裝褲。
That cardigan needs an A-line skirt.
那件開襟羊毛衫則需要一件A字裙。
My evening gown lacks a matching clutch.
我的晚禮服還缺一個可搭配的手拿包
My Bohemian-style dress‘s best partner is a straw hat.
我的波西米亞風洋裝的最佳夥伴是草帽。
My uniforms are so boring that I need some eye-appeal earrings.
我的制服看起來超沈悶,所以我需要一些吸睛的耳環。
That’s the reason why I keep buying clothes and accessories!
那就是我一直買衣服和飾品的原因啊!
為什麼會看到廣告
這是我為接下來的連載小說計劃所新創的專題,小手上路,不熟練之處請多包涵,題材均來自周遭人事物,再加上想像與自由發揮而成,寫作的時候我是作者,完成之後,讀者才是作者,可以邊看邊恣意想像,化文字為想像畫面,讓人物靈動有生命,讓我們共同完成這部作品。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!