人才薈萃之地(笑話)

閱讀時間約 1 分鐘

老煙槍阿宗自大地說:「我和我的客戶吸一下煙就賺到錢了!看來這個世界沒有人能夠比我還威風了!哈哈」

正經生意人小峯諷刺地說:「真的沒有人夠你威風的喎!你比龍更威,你真是龍一樣威啊!你和鳯凰應該生一對龍鳯胎哦!哈哈」

正經生意人阿昌幽默地說:「不會吧!吸吸煙就賺到錢!那麼吸吸毒都會賺到錢的囉!那麼你吸多一些毒吧!尤其是海洛因!你的腦袋一定會聰明很多的!哈哈」

正經生意人耀東幽默地說:「照那些覺得吸煙就賺到大錢的人的邏輯來推斷,最有可能賺到大錢,成為世界首富,甚至是宇宙首富的人,應該就是那些肺癌病人,因為他們很喜歡吸煙,所以他們應該經常談得成生意!哇!這樣的話,醫院真是一個人才薈萃之地啊!尤其是在殮房!哈哈」(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


老煙槍阿宗自大咁講:「我同個客食食吓煙就賺到錢啦!睇嚟呢個世界冇人夠我威啦!哈哈」

正經生意人小峯諷刺咁講:「真係冇人夠你威架喎!你比龍仲威,你真係龍咁威啊!你同鳯凰應該生番個龍鳯胎啊!哈哈」

正經生意人阿昌幽默咁講:「唔係啩!食食吓煙就賺到錢!咁吸吸吓毒都會賺到錢架啦!咁你吸多啲毒啊!尤其係海洛因!你個腦一定會醒目咗好多架!哈哈」

正經生意人耀東幽默咁講:「照嗰啲覺得食煙就賺到大錢嘅人嘅邏輯嚟推斷,最有可能賺到大錢,成為世界首富,甚至係宇宙首富嘅人,應該就係嗰啲肺癌病人,因為佢哋好中意食煙,所以佢哋應該成日傾得成生意!哇!咁樣嘅話,醫院真係一個人才薈萃之地啊!尤其係喺殮房!哈哈」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話)

4會員
221內容數
我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!