【Podcast第一集】Jennifer旅行療癒人生~如何透過大自然旅行療癒改善焦慮失眠及家庭關係

2023/10/05閱讀時間約 5 分鐘

【靜坐+大自然療癒】我如何透過旅行療癒改善焦慮症失眠及親子關係 愛回自己的身心靈學習旅程

我的PODCAST新開張,希望用聲音陪伴大家

raw-image

https://www.youtube.com/watch?v=RmAGZL3H0i8

其中提到的希塔療癒是一項心理潛意識改寫的工具技巧,仍需要搭配靜心打坐智慧及大自然療癒能量才可以化解情緒產生解決問題的智慧。P.S.如果找希塔療癒師也務必找尋感覺能量高頻跟自己磁場契合的療癒師來進行療癒。 本網站提及之療癒方法不能取代醫療,如有醫療需求請與醫生諮詢。


第一集 談談關於我透過旅行療癒的生活轉變與為何想做這個頻道的原因

00:00 片頭

00:46 我的經驗:我如何透過學習/旅行跟大自然溫泉與芳療、音療、希塔療癒改善焦慮失眠跟親子家庭關係

15:58 中場音樂

17:24 陸劇-長相思 愛自己 潛意識信念轉換:我無需透過自我犧牲,也知道自己有愛的,有健康的界線

26:04 幸福 肯定語


我現在還在實踐自我療癒的道路上,但我感覺心情已經是陽光的了,我知道我離我的目標應該是不遠了,接下來我就要活出我喜歡的人生。我會繼續記錄我在地球遊玩體驗的點點滴滴,也分享我自我療癒的旅程分享給有緣的你。 歡迎追蹤我,我會陸續分享我旅程中的體會與發現,一起遇見幸福。

歡迎來我的 Youtube/Podacst頻道: Jennifer 旅行療癒人生@TW

Tiktok: Jennifer療癒旅程

部落格:Jennifer旅行療癒人生

方格子:Jennifer療癒旅程https://vocus.cc/user/@yuchuanhappiness

How to improve anxiety, insomnia and family relationships through travel healing. Love yourself For the full text, please go to my blog Watch Jennifer's travel healing life http://yutravel.com.tw/wp-admin/post.... Theta healing mentioned in this article is a tool and technique for rewriting the psychological subconscious. It still needs to be combined with the wisdom of meditation to resolve emotions and generate wisdom to solve problems. P.S. If you are looking for a Sita healer, you must also find a healer who feels that the high frequency of energy matches your own magnetic field for healing. The healing methods mentioned on this website cannot replace medical treatment. If you have any medical needs, please consult your doctor. The first episode talks about my life transformation through travel healing and why I want to start this channel. I am still on the road to practicing self-healing, but I feel that my mood is already sunny. I know that I am about to leave. My goal should not be far away, and I will live the life I like. I will continue to record all the beautiful experience I feel on the earth, and also share my journey of self-healing with you who are destined to do so. Welcome to follow me, I will continue to share my experiences and discoveries during my journey, and meet happiness together. welcome to my Youtube/Podacst channel:Jennifer travel heals life@TW Tiktok:Jennifer’s healing journey Blog:Jennifer travels to heal life Square Grid: Jennifer’s Healing Journey https://vocus.cc/user/@yuchuanhappiness

一個熱愛旅行的女人,在人生的旅程中逐漸療癒自己,愛上自己,投入大自然療癒的世界中~與你分享我所看見旅程中的美好。也與你分享我在自我療癒過程中使用過的工具,身心靈好書及課程,韓劇陸劇心得感悟,療癒系的溫泉水療旅宿,靜坐冥想、精油、正念、水晶、希塔療癒、潛意識改寫及感恩日記的實踐,還有我變美體脂率降低的日記記錄,一起幸福。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!